Handelsbetingelser

Udgiver

Heartart ApS
Boulevarden 4
CVR: 34090246
+45 40 40 38 98
info@heartart.dk

Dataansvarlig: Anne Sofie Dahl Larsen

Betaling

Heart Art ApS modtager online betalinger med Visa, Mastercard, Mobilepay Oneline, ViaBill, Visa Electron og Maestro. Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet, med mindre andet er aftalt, eller fremgår af din ordre. Heart Art benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder din data er sikker, og ikke kan læses af andre udefrakommende. Heart Art ApS’ egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er normalvis 1-3 hverdage. Heart Art ApS afsender varer med følgende: Bring – Valgfrit udleveringssted. Du vil altid modtage et track and trace nr., så du kan følge din pakke fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv. Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten. Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail info@heartart.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Varen skal ved returnering være i samme stand, som da du modtog den, dvs. uden knæk andre mærker. Hvis varen returneres med knæk, mærker eller andre skader, betragtes den som brugt og forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del – eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Heart Art ApS at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til HeartArt ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
HeartArt ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:
HeartArt ApS
Boulevarden 4
9000 Aalborg
TLF: +45 40 40 38 98

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Du kan læse vores privatlivspolitik nedenfor:
https://heartart.dk/privatlivspolitik/

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommisionens online klageplatform:
ec.europa.eu

Ved klage skal vores mailadresse angives: info@heartart.dk, samt hjemmesiden du har købt varen på.